End Up Here†

Bara två veckor kvar!!

Kategori:


Idag i skolan har jag fan inte gjort ett skit.. haha eller hade matteprov som gick hur dåligt som helst så va klar med det runt nio och sen hade vi ingen lektion på hela förmiddagen.
Sen på något sätt så har jag, Erica, Sandra och Rebecka gått med i Elevkåren? xD hahaha så skulle på något möte halv två, så då kunde vi inte heller åka till Täby för vi skulle ha idrott där. Så från nio till halv två så har vi suttit på typ samma ställe och mötet va jätte onödigt, va typ där 15-30 min, haha. Fick iaf sluta klockan två ist för tre, haha men aa jätte onödig dag.

Efter skolan gick jag med Rebecka och hämtade hennes hundar i Centrum och sen så drog jag hem och nu så sitter jag här vid datan igen.. haha


Är sjukt trött på snöhelvetet också.. haha seriöst kan den inte bara försvinna!! När man ska gå någonstans så kommer man förfan knappt fram, halkar bakåt för att det ligger ståra jävla snödrivor över hela vägarna och så går man och typ ramlar för att man trmpar snett pågrund av alla jävla gropar! Haha fyfan vilka problem jag har.. xD

Åker som tur är till London om exakt två veckor med Erica, fyfan vad kul det kommer att bli! :D♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: