End Up Here†

Dag 7: 8 bekännelser

Kategori:

• Förut var kändisar och London det enda jag kunde tänka på, det har blivit lite bättre med den delen nu och det känns faktiskt ganska bra för att jag brydde mig verkligen inte om något annat under en viss tid


• Jag orkar aldrig plugga längre eller försöka få bra betyg, vilket inte är så bra..


• Jag har lätt att hata människor som jag inte känner så bra, får ofta ett "första" intryck av någon och det avgör vad jag tycker om en person


• Jag skulle jätte gärna vilja kunna spela gitarr eller sjunga, men har ingen talang


• Jag har svårt för att lära mig nya saker


• Jag försöker alltid vara så glad som möjligt och döljer ofta om jag är ledsen


• Jag brydde mig alldeles för mycket om vad folk tyckte om mig förut, men nu så gör jag inte det längre och det är hur skönt som helst


• Jag älskar att bara vara hemma ibland och inte göra någoting alls, men samtidigt så älskar jag att hitta på saker och är nästan beroenda av att göra nya saker så ofta som möjligt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: