End Up Here†

England♥

Kategori:


Okej för er som inte känner mig så ÄLSKAR jag England och speciellt London dåra (va även i Reading som även det var en underbar stad), tjatar om att få åka dit flera gånger om dagen och visst jag ska dit i mars vilket jag VERKLIGEN ser fram emot och längtar som jag vet inte vad. Men varför kan jag inte bara få flytta dit, seriöst skulle göra vad som helst för att få bo där, det är världens bästa land som jag har varit i och jag älskar allt, omgivningen, människorna ja allt till och med vädret! Alla är så jävla trevliga där och jag har aldrig känt mig mer hemma än vad jag gjorde när jag var där i augusti..
Okej fyfan vad sorglig jag är, sitter här mitt i natten och skriver en jävla kärlekstext om ett land.. haha jaja men det skulle verkligen betyda så himla mycket att få flytta dit för mig. Visst jag skulle sakna hur mycket som helst som jag har här i Sverige så som vänner och familj osv, men som sagt så har jag aldrig känt mig mer hemma än där!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: