End Up Here†

Mot stan

Kategori:

Hejsan, igår var jag ju i skolan på "lan" haha såg på sista Harry Potter filmen, men somnade.. hahaha asso jag har inte sett alla så hänger inte riktigt med, sen så vart det kul ett tag och sen så blev det bara tråkigare och tråkigare, haha aa så jag kom hem runt kl ett tror jag och sen så somnade jag direkt, va sjukt trött och är fortfarande det..



Snart, eller om ungefär en timme så ska jag träffa vännerna och så ska vi åka in till stan för att fira Erica och Amanda, så vi ska typ bara käka och sen ska vi väl hem typ, har fotbolls cup imorgon så blir inget festande idag.
Är iaf redan färdig, eller vet inte om jag vill byta tröja, men hittar inget, så får kanske se ut så som jag gör.. Ha en bra lördag allihopa så kanske vi hörs senare :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: