End Up Here†

En bekännelse..

Kategori:

Min första kändis crush va Ola Salo, hahaha och det här var när jag va jätte liten, eller jätte och jätte.. måste ha när jag va 9-10 eller något.. x) haha

Kommer ihåg det här omslaget, hade den skivan och kommer ihåg att jag spelade den om och om igen när vi va på väg hem från en skidsemester i Vemdalen och så såg jag då The Ark live där också, hahaha!
Men jag kan erkänna att jag tycker att Ola Salo är riktigt snygg nu när man sett honom i The Voice Sverige, men seriöst han är 34 år :O (ja jag var tvungen att söka upp hur gammal han faksitskt är, haha).


Uppdatering några dagar senare:
Frågade mamma vart min The Ark skiva är och då berättade hon även att jag har fått träffa dom alla (i The Ark) i baren i Vemdalen och fick bild och allt med alla fast att hon glömde klicka på spara på någon gammal kamera som vi hade då.. xD hahahaha fan vad coolt det kommer jag lixom inte ens ihåg, hahahaha!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Jag har hört att du gör jätte fina bloggdesigner och jag undrar om du gör dem gratis? :)

    2012-03-04 | 18:00:34
    Bloggadress: http://taakechances.blogg.se/

Kommentera inlägget här: