End Up Here†

I can't hear you, it's too dark in here.

Kategori:

Gillar att min mamma vill att jag ska åka till Reading Festival ensam.. xD hahhaha nej men någon som följer med eller? haha antagligen inte.. LOL nej fyfan är skit trött. Är ledig imorgon fast har sånt där onödigt samtal i skolan halv ett så får sova fram tills det.. hehe :F

Har inte gjort så mycket idag, somnade på andra lektionen för våran lärare babblade i en timme och tror nog att jag har lite koncentrations problem.. haha eller det är nog inte så kul, men jag gillar att skriva "haha" skriver det väldigt ofta, på väldigt många ställen där det inte alls passar in.. hm kanske ska sluta med det. Usch nej jag tkr att allt jag skriver ser så drygt ut då! haha nej men nu babblar jag på en massa om mina jävla "haha".
Ska leta efter billiga lägenheter i England nu.. byee!

Det kommer ljud ovanfrån.. hahhaha orkar inte!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: