End Up Here†

Tidsfördriv i skolan x)

Kategori:


Jag gillar när killars hår är..
[X] Brunt
[X] Blont
[ ] Rött
[X] Svart
[ ] Färgat i en galen färg
[X] Kort, eller "normal längd"
[ ] Långhåriga

Jag faller för ögon som är..
[x] Blå
[x] Gröna
[X] Bruna
[/] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[ ] Stora
[X] Normalstora
[ ] Små
[ ] Som blinkar flörtigt

Det är snyggt när killar...
[X] Har tatueringar över hela kroppen (Snyggt med några)
[ ] Inte har allt för många tatueringar
[ ] Piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos
[ ] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte
[ ] Rakar kroppen
[ ] Använder kajal
[/] Alltid har keps/mössa på sig (Inte ALLTID)
[ ] Har märkeskläder
[/] Är modenörd (Snygga kläder är ett plus, men ingen modenörd tack!)
[/] Har häng (Beror på stil)

Detta säger allt om en kille...
[X] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[X] Hans leende
[ ] Hur ofta han är med kompisar
[X] Hur han behandlar sin mamma
[X] Hans personlighet

Det är gulligt när killar...
[X] Ringer ofta
[ ] Smsar non stop
[X ] Är svartsjuka (Inte allt för svartsjuk bara)
[X] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[X] Ger mig små presenter (Behöver inte var något dyrt!)
[ ] Väljer/Köper mina underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[X] Gråter till filmer
[ ] Pratar om giftemål och barn
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk
[X] Kan sjunga riktigt bra
[X] Skriver egna låtar
[X] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[/] Städar sitt rum kliniskt varje vecka

Detta står jag INTE ut med...
[X] Kaxiga killar
[ ] Blyga killar
[X] Killar som slår ner folk
[ ] Överbeskyddade killar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[ ] Killar som kör moppe
[ ] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[X] Som aldrig kan erkänna sina fel
[ ] Killar som röker och snusar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: