End Up Here†

This week

Kategori:

Helgen var superkul, men en mindre rolig vecka väntar, haha nej men den här veckan kommer säkert vara jätte onödig, vi får jullov på torsdag och de andra dagarna kommer vi säkert inte göra något på eller bara om man ligger efter i något kanske, men tror nog att jag gjort det mesta som ska vara gjort.

På fredag kommer mormor och hennes gubbe till oss från småland, sen så ska dom fira jul här också. På fredag ska nog jag och Sandra åka till stan och julhandla (sista dan innan julafton g8 haha) Men det är ändå nästan ett måste att åka till stan i julstressen haha ja jag är konstig.

På lördag fyller Louis Tomlinson år så ska väl träffa honom och fira honom (I wish) nej men ah det är ju även julafton då och sen på juldagen så fyller Denise år.

Nu ska jag nog sova snart för är verkligen jätte trött, god natt allihopa! :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du har jätte fin blogg!!

    Jag undrar hur du fixa designe på din blogg, asså hur du la in en bild där uppe? :p

    tacksam för svar!! :Dx

    2011-12-19 | 15:51:06

Kommentera inlägget här: