End Up Here†

Dag 8: En bild på en tid du saknar

Kategori:

Hm, asso jag är inte en sån person som saknar att vara liten osv, visst kan man ibland tänka ba "gud vad skönt att vara liten och slippa allt" men jag är mer en sån person som ser fram emot att bli äldre, okej mer än 28 vill jag inte bli (?) hahah men aa ni fattar, eller.. :O haha men så den tiden jag saknar mest av allt är sommaren 2011, aa då One Direction var i Sverige och när jag och Sandra träffade dom för första gången, det var helt magiskt och det måste vara den tiden av mitt liv som jag verkligen vill tillbaka till..

Känslan av att se dom för första gången.. Åhh gud vad jag saknar det. Den här bilden är från det allra första "skymten" som jag fick av någon av killarna, man kan se Liam och Louis och lite efter kom även Niall, men Zayn och Harry var redan uppe i studion, men som tur är så fick jag träffa och se dom alla i tre dagar :D♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: