End Up Here†

A W K W A R D

Kategori:

Jag gillar inte menyn, någon som vet hur man kan ta bort den helt? hihi.. Den här veckan har varit lite awkward för mig och Erica, haha! Igår tror jag att det va så gick vi ut från vårat klassrum och då kom en kille från någon annan klass från tvåan eller trean och bah "vill ni va med på bild" och tog ett kort, fast blev typ bara på mig, mitt face ska vi inte ens tala om, okej har inte sett hur bilden blev, men kan nog tänka mig.. en riktig liten goooooding.. haha.
Sen idag så satt vi på en bänk i samma korridor och då går två andra killar förbi som är äldre än oss och ena bah "var det hon" (till någon av oss) och den andra bah "ah" och jag och Erica sprang typ in till klassrummet och nu tänker vi aldrig lämna det rummet igen.. xD hahah nej men hemskt, jävla awkward moments in the corridor.. hehehehehe trollololol, haha ja jag är trött x) ska kolla på min älskade serie nu idag igen.. :F byee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: