End Up Here†

Mötet med underbara Ed Sheeran♥

Kategori:

Tjenare! Igår var jag som sagt i Sundsvall, åkte ända dit för att se Ed Sheeran och när jag kom dit så fick jag även reda på att han hade signering, så köpte hans skiva och började köa. Allt var helt värt det, fick hans autograf på skivan och han skrev mitt namn på den, den så gick jag vidare. Folk ställde sig i kön igen, så jag hakade på, haha, fick iaf en kram och han signerade mitt mobilskal plus att han frågade "How are you?" och massa såntdära, han är helt underbar. Han hade ögonkontakt med alla hans fans och försökte prata med alla så mycket som han kunde! Åh saknar honom redan, så söt och hans leende, *le dead*.
Känner verkligen vilken tur jag hade, som träffade honom i Sundsvall ändå, inte lika många fans som det säkert skulle ha varit om han hade kommit till Stockholm, så det var väldigt lugnt.
Han ska komma till Sverige i september igen, så hoppas på att se honom igen då :DD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: