End Up Here†

If someone is special to you, treat them like it. If you don’t show them you appreciate them, they have no reason to stick around.

Kategori:


Tjenare, gud vilken bra uppdatering jag har.. hihi, inte speciellt.. Nej men har fått sommarlov igår, eller aa vad ni nu vill kalla det i fredags iaf!
I tisdags var jag och kollade på när treorna tog studenten, fasiken vad avundsjuk man blev när man såg alla åka iväg på flaken. Var även med Erica på hennes broders student igår, vilket också va väldigt underhållande för mig.. x) hahahha
Igår kväll kom det massa med folk hit, va riktigt skoj! Mindre skoj idag, hehe nehdå emn har städat, käkat på Max med Sandra och sen nu ikväll var jag hos Jonte med honom, Amanda, Fredrick, Sebbe och senare så kom även Oliver dit, vi såg typ på fotbollen och såntdära!
Imorgon blir det nog en vilodag för mig om det inte dyker upp något som lockar mig x) haha, men nu så ska jag sätta på en film och sen sova! Godnatt peoples!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: