End Up Here†

Dag 1

Kategori:

En nyligen tagen bild på dig och 15 intressanta saker om dig

1 - Jag älskar One Direction
2 - Jag är ett Twilight freak
3 - Jag är dökär i Robert Pattinson och har varit enda sen 2008
4 - Jag tycker att Kristen Stewart & Cher Lloyd är två av de vackraste och coolaste tjejerna som finns
5 - Jag lyssnar på all möjlig musik
6 - Jag blev beroende av Pretty Little Liars efter ett avsnitt
7 - Jag fyller år samma dag som Kristen Stewart :DDDD
8 - Jag skulle mer än något annat vilja vara en vampyr, haha
9 - Jag älskar England och planerar att flytta till London efter gymnasiet
10 - Jag vet att jag kan vissa saker som vi gör i skolan, men orkar inte försöka längre
11 - Jag har blivit jätte lätt skrämd under det här året (?)
12 - Jag hatar höga höjder, men ändå så tycker jag att det är härligt
13 - Jag är kaffeberoende
14 - Jag tycker att det är tråkigt att bo i Sverige
15 - Jag har blivit mindre beroende av folk omkring mig på sistonde och det tycker jag är jätte skönt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: