End Up Here†

Om någon nu bryr sig.. x)

Kategori:


Tjenixeen, igår var jag och Rebecka och representerade John Bauer i Skökarbyskolan under skoldagen och idag var vi i vår gamla skola Söra, haha. Kändes typ som om man fortfarande gick där, vi träffade Peter vår gamla mentor, men Tony var inte i skolan idag, haha men där emot när vi satt i matsalen så hörde vi våran härliga gamla Marcus sitta och snacka, fast tror inte att han kände igen oss och jag skämtar inte!! haha så jävla flum x)

Efter skolan igår var jag och Erica i Tibble på sån där kurs grej som man måste gå för att få övningsköra, jag säger bara FYFAAN vad tråkigt det var, satt i tre timmar och höll på att somna hela tiden, hahaha xD Idag efter att vi varit i Söra så gjorde jag även syntest, jag hade "toppenbra" syn, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: